שרות אלול: אלפי נשים בערב של שירה והתעלות

רבקה בסר 2 Comment on שרות אלול: אלפי נשים בערב של שירה והתעלות

כשלושת אלפי נשים ונערות השתתפו באירוע "שרות אלול" שנערך ע"י קול חי וקול חי מיוזיק | הרבנית יפה נשאה דברי חיזוק במעמד והוקרנו דברי הרבנית קולדצקי | רגע מרגש היה כשהוקרנו דברי הגר"ד לאו שקרא לנשות ישראל להמשיך להתפלל לרפואת רעייתו הרבנית

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אירוע ייחודי מסוגו לנשים ונערות, נערך ביום ראשון בבנייני האומה בירושלים ביוזמת קול חי וקול חי מיוזיק, תחת הכותרת "שרות אלול" ובו השתתפו כשלושת אלפי נשים ונערות מכל רחבי הארץ.

בקול חי וקול חי מיוזיק, מובילים שנים רבות את אירועי המוזיקה הגדולים בציבור החרדי. באירועים שנערכים לגברים בלבד עם גדולי המוזיקה, השתתפו עד היום עשרות אלפי אנשים. במקביל נערכו אירועים שונים לנשים ונערות, שכללו תכנים שונים בשילוב של תרבות, קולינריה, מוזיקה ועוד.

לפני כשבועיים פורסם לראשונה בקול חי וקול חי מיוזיק, על יציאתו לדרך של אירוע מוזיקלי לנשים בקונספט חדשני וייחודי במתכונת קומזיץ, תחת השם "שרות אלול". הפרסום עורר במהרה גל נרחב של תגובות ובתוך ימים ספורים נמכרו כל הכרטיסים והביקוש היה גדול מעל ומעבר למצופה. מה שלימד על הצורך והציפייה בקרב הנשים, שחיכו לאירוע מהסוג הזה.

בימים שקדמו לאירוע היה לחץ גדול מצד נשים רבות שביקוש וניסו להשיג כרטיסים, אולם לא ניתן היה להשיג, מה שהוסיף לציפייה הגדולה לקראת האירוע.

ביום ראשון כאמור, התכנסו ובאו לבנייני האומה, כשלושת אלפים מאזינות קול חי וקול חי מיוזיק, נשים ונערות מכל רחבי הארץ, מכל החוגים והקהילות לערב של חיזוק והתעלות, בהנחיית הגב' רחל פסטג, מגישת תוכניות לנשים בקול חי.

תוכנית הערב שהופקה ע"י הגב' חני לוונשטיין, כללה את הלהיטים הגדולים ומיטב הקלאסיקות של שירי הימים הנוראים ושירי תפילה, חיזוק וערגה – שבוצעו ע"י הזמרות: יפוש ברכהן, יהודית בלוך, אסתר כליפא ותמר אנטון, שביצעו בשילובים שונים את השירים, כשהאולם הפך למקהלה אחת גדולה ועוצמתית של כלל המשתתפות. את הזמרות ליוותה תזמורת מורחבת של נגניות בניהולה המוזיקלי של הגב' אלישבע אבר. מי שליווה וייעץ מקצועית למיזם, היה המוזיקאי והיוצר מוישי רוט, שהיה ממובילי אירועי הקוזמיצים הגדולים לגברים בציבור החרדי, ונקרא הפעם אל הדגל, לרתום מאחורי הקלעים, מניסיונו רב השנים, גם באירוע הזה. מה שאכן סייע רבות להצלחה הגדולה. האירוע נערך בשיתוף פעולה עם המפיק יהודה קלמן, שמשרדו מוביל ושותף לאירועי המוזיקה הגדולים במגזר.

מתחילת האירוע ועד לסיום המרטיט בשירה אדירה של אני מאמין, האולם הפך להיכל הנגינה אחד גדול והמשתתפות כולן סיפרו בסיום האירוע, על תחושות התעלות, התרוממות והכנה לימים הנוראים שבפתח.

אחד מרגעי השיא היה, כשעל המסך הוקרנו דברי ברכה למשתתפות של הגאון רבי דוד לאו, הרב הראשי, שהודה לנשות ישראל על התפילות לרפואת רעייתו הרבנית וביקש להמשיך ולהתפלל שתשוב לאיתנה. בסיום דבריו הוזמנה לבמה הרבנית יפה תליט"א, אשת מרן המשגיח רבי דב יפה זצוק"ל, שאמרה יחד עם הקהל פרק תהילים לרפואת הרבנית לאו, פיגא ציפורה בת הדסה ונשאה

דברי חיזוק לימי אלול. בסיום דבריה עלתה בהפתעה זמרת אורחת שביצעה עם המשתתפות את לחנו של יוסף קרדונר לפרק התהילים 'שיר למעלות אשא עיני אל ההרים'.

באירוע הוקרנו גם דבריה של הרבנית קולדצקי תליט"א, בתו של מרן הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל, שנאמרו במיוחד למשתתפות "שרות אלול", שקראה לנשים ולנערות להתחזק ולקבל קבלה טובה לקראת יום הדין ובירכה את נשות ישראל לשנה החדשה.

האירוע הסתיים בתגובות נלהבות של המשתתפות, שמצידן אמרו שהן מחכות כבר לאירוע הבא.

בהנהלת קבוצת קול חי אמרו: "אנחנו נרגשים מהתגובות ומודים לה' על ההצלחה האדירה של האירוע, שנערך בקדושה ובצניעות. הדבר מחייב בעז"ה להוציא לפועל אירועים נוספים לנשות ישראל, על מנת שגם להן יהיה את המסגרת הראויה בה יוכלו ליהנות ולהתחזק מעולם השירה והנגינה".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אשמח לקבל עידכונים לגבי מופעים נוספים
    היה מופע מושלם!!!!!!!
    לא רציתי לקום בסיום המופע מהכיסא
    רציתי עוד ועוד

    1. אבאלההההה היה פשוט מושלם
      השירים היו פשוט מרגשים בטרוףף!!!!!!!
      ירד לי שם דמעותתתתתתתתת